Gĺ tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Pokémon Map

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Trĺdverktřy Visningsmĺter
Gammel 11-02-17, 16:50   #11
Elisabet
Stĺr pĺ egne ben

Elisabet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drřmme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drřmme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drřmme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drřmme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drřmme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drřmme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drřmme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drřmme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drřmme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drřmme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drřmme om
Standard

Sv: Pokémon Map

Jeg har planlagt sřndagstur i morgen med lucky egget mitt. For da er det dag 7 pĺ fřrste pokestop og fřrste pokemon for dagen. Det er jo 10.000 xp bare det. Ogsĺ har jeg samlet opp 18 stykker som skal evolves (bare 3 nye) mens lucky egget er, samt klekke 4 egg samme tidspunkt. Da gjřr det et lite hopp pĺ XP i alle fall. Fanger sikkert noen flere pokemons underveis ogsĺ. Er effektiv de 30 minuttene egget varer.

Plutselig de siste dagene har det dukket opp 3 nye pokemons for meg rett der hvor jeg er enten hjemme eller pĺ jobb som jeg ogsĺ har fĺtt fanget. Blir litt mer morsomt igjen nĺr en fĺr litt nytt.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye trĺder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nĺ 21:15.