Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Alpene på sommeren, østre del

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-11-16, 13:28   #1
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.877
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Alpene på sommeren, østre del

Jeg har i mange år drømt om å kjøre over alpene mot Italia men så kommer det andre fristelser og vi havner tilslutt i Spania.

Men nå har jeg snakket så mye om det hjemme i høst så jeg tror at mannen også er innstilt på at vi skal kjøre over alpene til sommeren.

Det er så mange veier å kjøre men har bestemt at vi skal sikte oss inn mot Venezia-området eller Pulaområdet i Kroatia som hovedmål. Så da blir det østre del av alpene.

Så det jeg lurer på er om noen har tips til en koselig alpeby som vi kan ha som base tre-fire dager. Evt. en Tyrolerby som ikke ligger altfor langt mot vest.
Gjerne en by ved en innsjø så det går an å bade. Har også lest at mange av disse byene har flotte badeanlegg så om det finnes så er det fint.

Tar også gjerne imot tips til steder/opplevelser som vi bør få med oss på veien så er det supert.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no