Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Må legge plan for omfattende oppussing

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-11-16, 11:01   #1
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Må legge plan for omfattende oppussing

Vi har en kjeller med et gammel bad, et vaskerom i halvveis god stand og et stort rom som er råkjeller (med en haug av pappesker som ikke er åpnet etter flyttingen for fem år siden, men det er annen sak).

Planen/drømmen er å lage et skikkelig kombinert bad/vaskerom, to barnerom, bod og oppbevaring der nede. Det vil innebære pigging (masse pigging), nye vegger, legge om rørsystem, sette inn lyskasser +++

Det kommer til å koste mye penger uansett hvordan vi vrir og vender på det. Men jeg tenkte det kunne være lurt å først og fremst få hjelpe til å planlegge. Jeg ønsker meg en plan som beskriver hvordan vi kan dele opp arbeidet, hva vi kan gjøre selv og hva vi må ha hyre folk til.

Jeg ser for meg en som kan finne ut hva som er teknisk mulig i en bolig med tanke på bærevegger, røropplegg og sånne ting, samtidig som man er god på romløsninger både praktisk og estetisk.

Hvem gjør sånt a? Arkitekter? Byggherrer? Noen her som vet hvor man henvender seg for å få hjelp til slik planlegging? Eller enda bedre. Noen her med erfaring som har noen å anbefale?

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:31.