Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hvilken julekalender husker du best?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-11-16, 18:23   #1
Albertine
Bør lage seg en tittel selv

Albertine sin avatar

Medlem siden: Oct 2014
Blogginnlegg: 38
Albertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de fleste
Standard

Hvilken julekalender husker du best?

Jeg satt og tenkte på de ulike kalendrene jeg har hatt i løpet av de etterhvert så mange årene jeg har levd, men jeg kommer alltid tilbake til den jeg hadde da jeg var sju-åtte år. Det var 24 fyrstikkesker limt på en papplate, og hver eske var dekorert med en figur. Den var veldig enkel, men satte sine spor hos meg. Hva som var inni husker jeg slett ikke...

Og så husker jeg et år vi fikk sjokoladekalender. Broren min glefset i seg sjokoladen med en gang, mens jeg la min i en kopp i kjøleskapet sånn at jeg kunne kose meg med sjokoladen i jula. Men, på lillejulaften spiste broren min opp alle sjokoladene mine.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:39.