Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Det er et folkehelseproblem at folk tar tankene sine altfor alvorlig

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-09-16, 12:25   #11
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det er et folkehelseproblem at folk tar tankene sine altfor alvorlig

jeg hadde en PT en gang, som hadde en teori om at å trene var ikke bare bra for å komme i form, men for å lære seg at vondt ikke nødvendigvis er farlig. Og det er jo litt av det samme, egentlig. Det er ikke unaturlig å ha litt vondt av og til. Men om man begynner å kjenne veldig etter, så kan man bli innmari bekymra. Ref. min pulsmåling hvor jeg begynte å tenke på om jeg egentlig døde hver natt. Jeg kan flire av det nå, men det var en periode jeg var redd på ordentlig, før jeg ristet meg selv i nakkeskinnet. Det er jo fryktelig dumt å kaste bort masse tankekraft på om jeg egentlig dør litt hver natt, når jeg visserlig lever hver morgen.

Save

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:43.