Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Irriterende melding fra Dropbox

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-09-16, 11:22   #1
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.244
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Irriterende melding fra Dropbox

De siste nesten tre månedene har jeg med jevne mellomrom fått e-post fra Dropbox om at kontoen min vil bli slettet fordi jeg ikke har logget inn på X antall måneder.

Problemet er at det har jeg jo. Jeg har vært inne på den på "normal" måte, og har også fulgt lenken i e-postene ("Sign in to keep your account"), og sist, for tre uker siden, var jeg inne lenge og både slettet noen ting og åpnet andre. Like fullt fikk jeg nå nettopp e-post om at kontoen blir slettet om 7 dager.

Noen som har forslag til hva jeg kan gjøre?

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no