Sv: Facebook-statusmeldinger. Del IV
Opprinnelig lagt inn av Fjols, her.
Person som legger ut på FB at hun syns det var hårreisende at noen hadde skrevet et litt dårlig anmeldelse på Tripadvisor om kaféen hennes. Da lurte hun på om hun kunne lage seg en profil der og slette anmeldelsen...
Og i kommentarfeltet kommer hylekoret og betegner anmelderen som en løgner og som en som kun er ute etter å ta kaféeier, og omtaler anmelder med veldig fæle ord.
Skal sies at anmelder er fra lokalområdet rundt kaféen og er en bygdeoriginal, dette unnskylder likevel ikke likevel måten kaféeier la til rette for mobbing på FB.
Jeg slettet kaféeier fra vennelisten min.
Opprette profil for å slette anmeldelsen?
Er ikke heller den rette måten å takle sånt på, å opprette profil for å SVARE vedkommende med for eksempel "Så leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse hos oss. Jeg håper du kommer tilbake igjen, slik at vi får mulighet til å rette opp inntrykket."?
__________________
|