Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Mental huskeliste til neste ferie

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-08-16, 13:06   #10
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mental huskeliste til neste ferie

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Kanskje din memolapp burde værere:

"Husk å huke inn avlastning, slik at ferien blir lenger enn ni dager til neste år."

Fra spøk til alvor; denne tråden handler vel så mye om å minne seg selv på hva som skal til for å ha en bra ferie, de ukene man har fri. Jeg MÅ f.eks. ha en uke med garantert sol og varme, hvis jeg ikke får det, så er ikke batteriene mine ladet nok til en lang høst og vinter. Og mannen min kan ikke ha ferie hjemme. Da føler han ikke at han har hatt fri, og får ikke ladet sine batterier. Det er jo dessuten et poeng å minne seg selv på de tingene man faktisk kan gjøre noe med. Jeg får jo ikke en "lærersommer", og hadde jeg ønsket meg det, burde huskelappen min vært at jeg måtte skaffe meg en lærerjobb i løpet av året.

Blir man værsyk, og kan unngå endeløse dager med dårlig vær, så må det være målet neste år.

Jeg hadde foresten er ganske lang liste etter en ukes opphold på al inclusive i Tyrkia. Kort oppsummert var den: ALDRI MER!

Så i novebmer har vi leid leilighet på Grand canaria
Så får vi se da, om det var al inclusive, Tyrkia, været eller faktisk Syden koneptet som var feil

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:14.