Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Game of Thrones

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-06-16, 14:12   #11
Ruslebiffen
biffvase

Ruslebiffen sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Game of Thrones

Helt fantastisk sesongavslutning! Og det er altfor lenge til sesong 7. Kan ikke bare Martin skrive ferdig både bok 6 og 7 ila 2016?!?

Jeg er veldig delt i om jeg synes det er greit at serien har passert bøkene. På den ene siden så er det utrolig artig å se serien uten å vite sånn omtrent hva som kommer, på den andre siden så er jeg redd for at jeg ikke skal synes at det er like moro å lese bøkene når de kommer nå. #firstworldproblems

Jeg er så utrolig spent på hvordan Sansa-Jon-forholdet kommer til å spille seg ut nå. Jeg tviler på at hun er udelt happy med utviklingen. Og hva kommer egentlig Brans evner til å bety for hgva som skjer fremover? Hvor gal er Cercei blitt, kommer profetien til å fullbyrdes, og i så fall av hvem? Så mange fine ting å fortsett å undre seg over.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:05.