Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Å himle med øynene ... Avsporing

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-05-16, 12:15   #8
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å himle med øynene ... Avsporing

Opprinnelig lagt inn av Trixie, her.

Ja kanskje det er sånn Tallulah. Jeg har hørt det i situasjoner jeg skal prestere så det kan stemme. Men skjønner jo at det er rart. Og hvorfor har ingen sagt noe før? Jeg merker jo ikke at jeg gjør det heller.
Og vi har jo mange presentasjoner på studiene, jeg holder møter på jobb osv. Moro.

Håper ikke dere tror jeg er helt rar altså, jeg er ikke det.

Tror ikke du er rar i det hele tatt. Jeg har aldri sagt noe til dem jeg har sett gjøre det fordi det på et vis er en personlig greie. Jeg skjønner jo godt at det ikke er fordi de er overlegne eller arrogante, jeg er ganske god på å lese korrekt kroppsspråk. I tillegg er jeg litt nervøs for å holde presentasjoner selv, så jeg gir folk kjempemasse slækk.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:15.