Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Hva syns du om alkoholservering på idrettsarrangement?

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-04-16, 08:03   #14
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.242
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva syns du om alkoholservering på idrettsarrangement?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

At man har som grunnholdning at ting skal ha en grunn til å forbys er ikke det samme som at man lar alle seile i sin egen sjø. På samme måte som at folk som er for tettere regulering ikke nødvendigvis mener at staten skal detaljstyre livet til en hver innbygger. Litt gangsyn til begge sider er en Fin Ting.

Det finnes helt sikkert idrettsarrangement der det passer fint å sitte og nippe til en prosecco, og som kunne hjulpet fattige klubber og idretter som ikke får like mye støtte som fotballen, til å få det til å gå rundt.

Jeg synes det er veldig gode grunner til å forby alkohol på idrettsarrangementer som hovedregel. Det er familiearrangementer. Det er sport og helse som står i fokus. Og det er viktig at det finnes arenaer som er trygge for de som har et problematisk forhold til alkohol, enten pga seg selv eller foreldre. Jeg synes idretten skal være en sånn arena.

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Men altså, er det idrettsarrangementer her i landet som har alkoholservering pr idag? Jeg trodde virkelig ikke det, men som sagt er jeg ikke i bransjen...

Ja.

Opprinnelig lagt inn av Cuyahoga, her.

Jeg tenker i alle fall at det ikke bør være verken lov eller sosialt akseptert med alkohol på alle sosiale arenaer.

Jepp! Og jeg ønsker ikke at mine unger skal vokse opp med at alkohol er en naturlig del overalt der folk møtes.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no