Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Ikke råd til klassetur - så utrolig modig å si ifra!

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-04-16, 21:56   #11
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ikke råd til klassetur - så utrolig modig å si ifra!

Sånne turer er noe dritt! Rett og slett. Det krever en voldsom innsats for å samle inn disse pengene, det går på egen lommebok løs for alle dem som ikke har stort nettverk og for hva da? En tur sammen med noen en snart skal skilles fra allikevel. Det måtte være bedre med en lavbudsjettur i åttende klasse for å sikre at denne nye klassen ble godt kjent i stedet for å styre med pengeinnsamling i tre år! Ekskluderende og dumt.

Vår skoles FAU bestemte at utenlandsturer ikke er lov og det jekket ned de ivrigste dugnadsfolka betraktelig. Jeg synes egentlig det blir feil at skoleturer skal "stjele" dugnader fra lag og foreninger. Det er bare så mye dopapir, leppepomade, tennbriketter og hva har du en kan fylle garasjen med og jeg vil mye heller at det jeg kjøper går til å sikre at fritidsaktiviteter forblir i en prisklasse som inkluderer alle enn jeg vil bidra til en skoletur som bare er for moro for dm som har råd til å være med.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:45.