Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hvor fornøyd hadde du blitt?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-04-16, 14:21   #11
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor fornøyd hadde du blitt?

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Å bli skuffet er jo noe annet, men det er jo faktisk mange i tråden som sier de ville blitt drittsure. Veldig lenge. Og kommer med forslag til hvordan hun best bør hevne seg når han har bursdag.

Også hvor lei seg blir man liksom ... voksent menneske, en bursdag av mange i rekka ... en ting man alltids har bruk for. Javel, det ble bom i år, livet går videre, neste år ny bursdag, ny mulighet. Big deal.

Ja ja, nok en gang må jeg bare innse at jeg er ganske forskjellig fra de fleste når det gjelder det med gaver. Detaljerte bestillingslister med lenke til nettbutikker (se her, klikk på lenken, sånn vil jeg ha, den koster 799, vennligst betal, tusen takk så snilt, for en overraskelse!). Dra med partneren inn på gullsmed og peke, og bli sur hvis man får et annet smykke en det man gjorde krav på (feil smykke faktisk), surmuling, forumklaging, og hevn hvis man får noe man ikke ønsket seg, og ikke minst alt man tolker ut fra handlingen: Manglende omtanke, kjenner ikke sin partner, bryr seg ikke nok, etc etc. Nei folkens, han er trolig ikke glad i deg i det hele tatt.

Tosk!
Det handler jo om å føle seg verdsatt.
Men klart man kan latterliggjøre det når man synes bursdag/julegave er uviktig.
Mannen min hadde blitt glad om jeg kjøpte en jakke til meg, på hans bursdag. Sånn er han laget. Også har vi brukt litt tid på å bli enige om at alle ikke er sånn og at for meg er det litt viktig at det finnes en gave og at den til en viss grad bærer preg av å være til meg. Et år fikk jeg vogndyne og babygym. Akkurat det jeg hadde ønsket meg. Da hadde han lyttet og sett meg.
For han er slike ting helt uviktig. Virkelig helt uviktig. Men på seg selv kjenner man som kjent kun seg selv......

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:44.