Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hvor fornøyd hadde du blitt?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-04-16, 14:39   #11
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 36
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor fornøyd hadde du blitt?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Dere som blir sure over gaver (altså de fleste... )- synes dere også det er greit om ungene blir sure og misfornøyde med gaver de får?

Hvis de fikk en gave som ikke var til dem, så ja. Jeg lærer dem at de skal takke pent for det de får av andre, men at det er lov å snakke om skuffelser med oss foreldre. Hvis de får alt for store, kløete votter av tante Olga, så sier man takk og snakker om det seinere. Hvis man får alt for store, kløete votter av mamma, så kan man gjerne si fra med en gang. Det er relasjonsavhengig, og som Toffen sier handler det om brudd på kontrakten. Jeg synes ungene mine kan forvente av meg at jeg kjenner dem såpass at jeg gir dem noe de enten trenger eller setter pris på - i det minste at jeg prøver. De kan selvsagt ikke forvente at andre kjenner dem like godt.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:20.