Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hvor fornøyd hadde du blitt?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-04-16, 21:59   #10
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor fornøyd hadde du blitt?

Opprinnelig lagt inn av oslo78, her.

Jeg hadde blitt glad - hvis vi trengte ny micro. Men jeg blir stort sett alltid glad, så jeg bør egentlig ikke regnes med. Diamanter og blomster er vel omtrent det eneste jeg ikke hadde blitt glad for.

Da kan du jo kjøpe skalljakke for pengene du ikke trenger å bruke på micro.

Igjen - hvis dere trenger micro altså.

Jeg er vel litt som oslo78 kjenner jeg. Hadde nok vært greit fornøyd og tenkt "ja ja, den kommer jo til nytte", ikke så romantisk akkurat, men det kommer mange flere bursdager heretter, så får jeg være flinkere til å uttrykke tydelig hva jeg ønsker meg neste gang. Vi har vært sammen i veldig mange år, jeg har fått mye fint opp igjennom, så en og annen bom tåler jeg, uten å gidde å lage noe nummer ut av det.

Her er ingen av oss flinke til å tenke ut noe vi ønsker oss, men enkelte år klarer vi tilfeldigvis å komme på noe lurt å kjøpe likevel. Har vi overhodet ingen fantasi, og ikke greier å komme på noe, og den andre heller ikke kommer på noe å ønske seg, så blir det heller en finere restaurantmiddag. I år var et slikt år. Jeg hadde nylig bursdag, og klarte ikke å tenke ut noe jeg ønsket meg eller trengte. I stedet for pakke spanderte mannen derfor en fem retters middag med vin på restaurant. Det kan jo også sies å være en gave til felleskapet, han spiste jo selv også. I tillegg tok han sykkelen min, uten at jeg visste det, og fikk den fikset og smurt og klargjort og justert gir og bremser etc på en sykkelforretning, noe som må ha kostet en del, for gudene skal vite at det trengtes. Jeg vet ikke egentlig om det var en del av bursdagsgaven, eller om det var noe han bare gjorde likevel, men det var i alle fall meget kjærkomment.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:49.