Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Bilsikring barn 139 cm og 32-ish kg

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-03-16, 20:49   #19
apan
I mål

apan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bilsikring barn 139 cm og 32-ish kg

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Ok. Kanskje jeg skal innse at 11-åringen har rett når hun sier at hun er den eneste hun kjenner som fremdeles sitter i beltestol.

Hun er ca 145 cm og veier ca 36 kilo, så jeg vet at vi strengt talt kan la henne slippe, men hun har helt greit med plass oppi der, så jeg har tenkt at hun bare kan bruke det til hun vokser ut av den.

Storebror var den eneste han kjente i hele verden (!) som satt i beltestol da han sluttet i fjor sommer. Da var han 150 høy. Jeg synes mange slutter veldig tidlig jeg da, jeg forstår ikke det.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:01.