Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Erfaringer med innekatt?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-02-16, 00:03   #11
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Erfaringer med innekatt?

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

Lykke til med katt, det blir nok veldig fint selskap for deg.
Jeg er en selverklært ikke-dyre-liker, men har funnet min indre kattedame i pusen jeg er "mormor" for. Han er en innekatt av rasen bengal, og jeg vet ikke om det er spesielt for den rasen eller generelt for katter, men han er skikkelig sosial og klok. Ber man han gå ut på verandaen og lufte seg så gjør han det, og han kommer i fanget og "snakker" til meg. Lager lyder som ikke er mjauing, men ser på meg og helt tydelig har noe å si.
Han er som sagt innekatt, og ser ut til å trives godt med det, men jeg tror det krever veldig mye av katteeier i forhold til aktivisering og stimulering å ha en innekatt.

Takk! Birma-oppdretteren vår er også oppdretter av Bengal, og jeg ble veldig fascinert av bildene av dem. Utrolig vakre katter, så elegante!

Jeg planlegger å gjøre om balkongen i andre etasje til "catio" (man har da Pinterest), og vi kan også bygge luftegård i hagen, om det ser ut til at katten kjeder seg. Vi får rett og slett se hvordan det går.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:31.