Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Engelske bøker til 11-åring

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-02-16, 21:28   #17
apan
I mål

apan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Engelske bøker til 11-åring

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Det var ikke et tips for lære mer engelsk heller egentlig. Jeg bare fortalte hvordan min unge har blitt så god i engelsk at jeg ikke var klar over det. Tipset mitt var en pingles dagbok på engelsk hvis han liker den type bøker.

Han liker ikke dem dessverre.

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Hva slags bøker/tegneserier/filmer liker han? Hiawata liker Roald Dahl, Walliams etc, men den type bøker vil han ikke lese selv, men bli lest for.

På egenhånd liker han kjapp humor, og sluker også endel mine craft fan fiction som vi får kjøpt til kindle. Den er jo ikke akkurat på høyde kvalitetsmessig, men jeg syns ikke det er superviktig.

Ta en tur på Outland og finne engelske tegneserier?

Ja, det er nok det beste. Jeg vurderer prøve Bone.

Han liker fantasy og spenning. Har lest alt av Percy Jackson, Kattekrigerne, Clue-serien, div andre spenning og fantasy.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:45.