Sv: Praktiske tips og råd; Parque Cristobal på Tenerife
Opprinnelig lagt inn av emma71, her.
Men 72 er helt ved bassengkanten. Der er det mye støy og aktivitet. Jeg vil tro man ikke har noe særlig følelse av egenferie der altså.
Både 96 og 121 er veldig bra. Det er uansett ikke lange avstander fra noe som helst.
Vi ønsket oss leilighet nr 96 da jeg booket på nettet, og fikk den. De vi reiste sammen med hadde 93. Vi ønsket i nærheten av hverandre, og ved fotballbane/lekeplass. Nr 96 lå på hjørnet, ikke så langt fra bassenget. Den har kveldssol, men det var dessverre ikke sol den uka vi var der! Kort vei til resepsjon + restaurant. Kan ikke si vi var plaget med støy, eller insekter. Men vaskepersonalet sprayet mye mot kakerlakker/maur...
Vi var der akkurat på denne tiden i fjor. (1-2 februar).
Dessverre ble jeg (+ en person til i reisefølget) matforgiftet siste døgnet (hotellmaten) så flyturen hjem var kjip. Stod opp kl 04 for å rekke flyet, hadde feber og var kvalm. Var syk en uke etterpå.
Ellers var det kort vei (10 min?) med buss til fantastiske Siam Park. Bussturen til Loro Park var litt lang. Ta med vann + snacks/mat i bussen! Trangt og stappfull buss, og noen unger som spydde rett ved siden av oss.
Loro Park var kjempefin!