Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Spikerhjørnet

Hvor er de fornuftige hen?

Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-01-16, 16:28   #10
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor er de fornuftige hen?

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Alt det Esme sier. Jeg har blitt helt motløs de siste månedene. Folk er jo helt gale. Og så synes jeg det er helt sinnsykt rart at ingen av jentene som var utsatt for masseovergrep i Stockholm har sagt noe om dette. Hvordan KAN man holde lokk på slik å våre dager?

For øvrig tenker jeg at som typisk ressurssterk middelklasserepresentant nok hadde prøvd å kjøpe meg trygg passasje ut ved hjelp av alle midler jeg hadde tilgang på hvis mitt land hadde vær sønderskutt av borgerkrig. Og jeg håper at det hadde vært mulig å finne tilflukt og fred og mulighet til å starte igjen, selv om jeg eide mer enn klærne jeg står og går i.

Ja. Og hvis jeg satt som enke med ungene mine i en flyktningeleir uten håp om å kunne komme derfra og klarte å skrape sammen bare litt penger, ja, da ville antagelig det være en utvei å sende eldste sønn på en smuglerrute til et land med muligheter for familiegjenforening. Og håpe at han ble møtt og behandlet som en sårbar ungdom, ikke enn livsfarlig UNG MANN, som man jo får inntrykk av er nærmest en gruppe monstre alle sammen.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:04.