Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Nyttårsforsetter 2016

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-01-16, 15:53   #1
him
Leser

him sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nyttårsforsetter 2016

Er spent på om det er noen andre enn meg som har det i år. Jeg liker godt å skrive ned hva jeg har mål om, det blir litt mer forpliktende. Jeg synes ofte at det å ha fortsetter gjør at jeg kan legge vekk ting også - det som ikke er på liste blir prioritert ned med god samvittighet (i år har jeg prioritert vekk trening - sikkert 4 året på rad. Det er noe jeg virkelig burde gjøre, men jeg er nødt til å sette av masse tid for å komme i gang så ...)

I år er året for skrotboller og garnslanking!

For de som ikke vet hva det er, skrotboller er områder hvor det samler seg alt mulig rart og garnslanking er når man har kjøpt så mye garn at man er redd for å åpne skapet med garn pga rasfaren.

Grunnen til jeg har så mye garn er selvfølgelig at strikking har vært kosen min. Der skal jeg bare gjøre det som er gøy! Bare kose meg - noe som resulterer i en rekke halvferdige produkter (typisk votter uten tomler - gøy å strikke vottene, men tomlene er jo bare mas!), masse fint garn som er kjøpt inn uten mål eller mening etc.

Jeg tok meg sammen og ryddet huset for noen år siden, hmmm 4 år kanskje? Før det var det ting overalt, nå er det fint alle de synlige stedene i alle fall - så kanskje på tide å ta de stedene som er sjult for de fleste?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:18.