Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Realitetsorienter meg - hvor mye arbeid er det egentlig med hund?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-11-15, 16:46   #16
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.144
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Realitetsorienter meg - hvor mye arbeid er det egentlig med hund?

Jeg synes ikke det er så mye jobb med hunden, men jeg synes det er kjipt å være så bundet. Vår hund er snart 9 år, og når hun vandrer ut på de evige hundejaktmarker blir det ikke mer hund på oss. Ungene våre er store (ungste er 12), så nå som vi kan farte og reise mer er det ikke noe særlig å være bundet av hunden.
Jeg synes vi fikk henne til perfekt tid, ungene var i alderen 4-13. Og da var vi jo mye mer bundet til hus og hjem både om kveldene og i helgene, i og med at vi hadde små barn. Slik er det ikke lenger, men nå må vi altså hjem til hunden.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no