Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Dyrt å få montert hageslange?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-07-15, 10:05   #1
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dyrt å få montert hageslange?

De som har bygget rekkehuset her, har gjort det kunststykket å plassere vannslangen på fremsiden av huset, der den absolutt ikke trengs, slik at for å få den ut i hagen der den faktisk trengs, må jeg dra den gjennom hele huset, både gangen og stua, og ut terrassedøra. Ikke nok med at den er for kort til å rekke bort til plenen, det er ganske kjipt å måtte ha begge dørene på vidt gap for å fylle et basseng, i tillegg til at jeg er livredd lekkasje på parketten. Jeg er så sur!
Nå lurer jeg på hvor dyrt og omstendelig det er å få installert en hageslange på baksiden av huset? Jeg har ikke turt å tenke på det før, engang, men nå er jeg så sabla irritert at jeg i hvert fall vil tenke på å få det gjort på sikt. Ikke kan jeg ha vannspreder og det å fylle et basseng (som må stå på terrassen i stedet for plenen pga. at slangen er for kort) er jo et mareritt.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no