Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hotellanbefalinger i København

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-10-06, 14:56   #1
Kaprifol
Kjernesnill

Kaprifol sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Hotellanbefalinger i København

Kan dere anbefale hotell for overnatting for meg og min kjære, vi skal til København i oktober i bryllup nemlig En god venn skal gifte seg i sjømannskirka, og vi må finne overnatting selv. Det er ikke så viktig at det er pent og luksus, for jeg tror nesten ikke vi rekker annet enn å sjekke inn, skifte til pentøyet, komme tilbake seint på natta og sjekke ut grytidlig neste morgen.

Gjør nok ingenting om det ligger sentralt/ved buss sånn at vi kommer oss enkelt dit til/fra flyplass og til/fra sentrum.

Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:58.