Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gi blod!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-06-15, 22:31   #11
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gi blod!

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

Vær forøvrig klar over at det kom en ny veileder for blodgiving den 1. september 2014. Den åpner opp for at man kan gi blod selv om man går på blodtrykksmedisin.

Jeg ser at Anda i mellomtiden har skrevet at hun fikk akupunktur av fysioterapeut og derfor havnet i karantene. I den nye veilederen står det at akupunktur medfører 1/2 års karantene med mindre akupunkturen blir gitt av lege. Jeg kontaktet blodbanken per e-post, og fikk følgende svar angående akupunktur gitt av fysioterapeut:

Så jeg anbefaler å alltid kontakt blodbanken direkte. Det er der ekspertisen ligger.

Det er riktig at de nå har endre reglene (tilbake).
Jeg var også i karantene grunnet nåler hos kiropraktor, men ble ringt opp tidlig i mai, da var endelig feilen i regelverket rettet. Det var en oversettelses feil som fikk store konsekvenser.

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:59.