Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Anbefal meg et gulv som oppfyller "noe" krevende kravspek

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-05-15, 11:17   #10
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal meg et gulv som oppfyller "noe" krevende kravspek

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Vi har bambus, og det er en myte at det er veldig hardt, altså. Det endrer seg mye med varme og luftfuktighet, så jeg vil ikke brukt det med varmekabler. Vi la det på stua, og det er absolutt nydelig, men der hvor radiatoren står om vinteren blir det sprekk mellom platene. Den sklir igjen om sommeren, men det er nok til å irritere. Vi har fått flere hakk i parketten også, både av et sofaben som blir dyttet hardt nedi, og ting som har ramlet ned.

Veldig dyrt er det ikke, sammenliknet med andre parkettgulv.

Jeg hadde vurdert kork, det angrer jeg litt på at vi ikke gikk videre med.

Da er nok ikke bambus noe for oss.

Jeg har tenkt på kork, men må se på prisene først. Vi skal legge ganske mange kvadrat.

Jeg er ikke så bekymret for hakk og riper, egentlig, men jeg vil ha et gulv som tåler at det søles litt uten at det blir misfarget og skjoldete, eller sprekker.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:18.