Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Hva skal du ha til middag i dag? Ny tråd

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-03-15, 20:18   #11
Acino
passe nerd

Acino sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva skal du ha til middag i dag? Ny tråd

Opprinnelig lagt inn av Myria, her.

Når jeg sier "smaker mel" så mener jeg byggmel da. Jeg lager dem slik du gjør, men synes altså vanlige kokte poteter er bedre.

Stakkars mannen min, ikke liker jeg komler (eller, jeg spiser det hvis jeg får det servert da) og så synes jeg pinnekjøtt er noe av det verste som finnes.

Nei, fysjom, ikke det heller nå, nå....jaja, mer på meg! Begge ungene spiste forresten klubb i dag også, de fikk velge og valgte begge klubb - vi har det så sjeldent at de glemmer hver gang at de ikke har likt det før, men denne gangen spiste altså begge det, fremskritt! Heldigvis liker vi alle fire pinnekjøtt her, så slipper vi "krangle" om julemiddagen. Nei, jeg skjønner, man har ulik smak, jeg tror muligens iallfall at jeg skjønner...jeg prøver å skjønne...

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:40.