Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Lett, kompakt barnevogn

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-06-07, 13:58   #14
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Lett kompakt barnevogn

Jeg vil uten tvil anbefale Bugaboo, og du vil nok oppdage i Paris at det er MANGE som har tenkt det samme. Bugaboo er europas, om ikke verdens mest solgte vogn for øyeblikket. Den er lett, har dreibare forhjul (som er genialt inne på butikker osv.), kan bæres på armen ut og inn av huset, har stor babybag, slåes veldig lett sammen og tar liten plass selv i en liten bil. I tillegg kan du kjøpe transport-bag'en som er GENIAL på flyreiser. Vi har brukt den utrolig mye.

Jeg har Bugaboo og Zapp. Sistnevnte blir ikke brukt mer. Personlig synes jeg den er helt unødvendig dersom man har Bugaboo, men mange synes den er kjekk og grei bl.a. på flyplasser, og der skal jeg vel være bittelitt enig ja.

Vi har brukt vår Bugaboo Cameleon siden datteren vår ble født og hun er nå 2 år og vi regner med å ha den til hun slutter helt å sitte/sove i vogn.

www.bugaboo.com

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:58.