Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hva fikk du/dere for noe fint til jul i år?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-12-14, 10:21   #11
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva fikk du/dere for noe fint til jul i år?

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Det eneste jeg reagerer på (med genuin undring, ikke med negativitet) er at jeg bare ikke skjønner hvordan det er mulig å ha så mange i omgangskretsen som gir så store/dyre gaver, samtidig som jeg får inntrykk av i andre tråder at veldig mange er blitt enige om at de voksne ikke gir til hverandre men prioriterer ungene.

Men å bli enige om det kan jo handle om andre relasjonar enn næraste familie. Type vennefamiliar osv. Eg får av foreldre (garasjedøråpnar), søstera mi (LeCreuset-panne), nevøane mine (Bobler-boka til Ingvill Tenfjord samt ei flaske champagne), svigermor (champagne og duftlys), svigerinne og svoger (to Kahler-lyshus) svigerinne og svoger (ullpledd), ungane mine (Marc Jacobs-parfyme), venninne (bilde og skål), venninne (Kari Traa-sokker) nevø og hans kjæreste (bagasjevekt og tags), jobben (genser frå Bergans, pledd og rødvin) og av kjæresten (Michael Kors-veske).

Eg må ærlig innrømme at eg syns det er koselig å få julegaver også som voksen.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:33.