Sv: Hva fikk du/dere for noe fint til jul i år?
Jeg er inne fra den største og flotteste gaven....ny Laptop.
Jeg fikk den av min mor og spurte henne om hun var blitt spik spenna gal, hvorpå hun svarer "Tja, en smule....for jeg kjøpte en til meg selv også! "
Men det var flott, for hun har hatt lyst på pc i flere år (hun fikk nettbrett i fjor som hun delvis bruker, men har ingen datadingser utenom.)
Ellers fikk jeg Bluetooth høyttaler, smoothiemaker, vintersko (som jeg kanskje må bytte), parfyme (som jeg dessverre ikke kan bruke, men tanken bak var så utrolig fin), dag/nattkrem, øyenskygge, gavekort på et lokalt senter (jippi) og småting fra guttene. Jeg er veldig glad!
Gutta leker vilt med bilbane de fikk av tanten, og for hver pakke de åpnet (om det var leker eller klær gjorde ingen forskjell) utbrøt de "Åh, det var AKKURAT det jeg har ønsket meg!" Takknemlige til det siste!
Vi hadde en helt herlig julaften og første dag. Vi spiste ca kl 19, begynte pakkeåpningen rett før 21, gutta fikk gaver først og la seg rett før 22.30 og vi fortsatte til ca kl 1.
Vi overnattet hos min mams, så i morges var det god frokost, strømpene hang klare og vi har vært der i hele dag. Nydelig avslappende dag.