|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#10 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Juleplanleggingstråden 2014I går kveld fikk jeg plutselig en vag fornemmelse av at jeg ikke hadde sydd sammen lillesøsters julestrømpe. Jeg husker jeg broderte den ferdig i fjor, men siden hun var for liten til julestrømpe i fjor pakket jeg den vekk før jeg sydde den sammen. Så da ble det en liten leteaksjon rundt i huset før jeg fant den, og jeg husket rett, den var ikke sydd sammen. Så da har jeg et prosjekt til denne uka. Det er ikke avanserte greier da, bare klippe ut alle delene og prøve å forstå symaskinen jeg fikk fra svigermor (som jeg bruker kanskje én gang i året). Jeg har kjøpt inn alt de skal få i julestrømpen også, så det er klart. Alle tre har nå ulike broderte julestrømper med navn på, og dette er første år alle er i bruk.
|
|