Sv: Trives du på FP?
Opprinnelig lagt inn av guniss, her.
Men noen ganger synes jeg gruppen her inne er litt for enige jeg da, vi skulle hatt noen som er litt mindre PK 
Det er litt sant. Mange av de beste og mest legendariske trådene på NM ville aldri oppstått her, fordi det ikke er så sterk uenighet her. Men FP er også mye mindre homogent enn det var til å begynne med, og det er vel en av grunnene til at det har blitt mer krangling - samtidig som det er en av grunnene til at mange synes det har blitt flere innlegg som de ikke er interessert i her. Det er ikke lett å sette sammen en optimal medlemsmasse.
Da FP ble startet opp, var de fleste her relativt enige om ganske mye, blant annet om at vi syntes det var greit med pedantiske diskusjoner om ordbruk og staving (ikke at alle var opptatt av det, men alle syntes at det var greit at det ble diskutert i grusom detalj), at vi ikke var så glade i kosemosing og "signerer!"-artikler, at det var greit å være uttalt uenige, og at vi tålte litt krass ordbruk og ikke ønsket sensurering av krangler. Dette gjenspeiler seg i regelverket og praksisen her, og om en del av de nye medlemmene som har kommet til etterhvert ikke liker akkurat disse tingene, så er ikke det uventet, men heller ikke så viktig. Mye av poenget med å opprette dette forumet var nettopp å få inn disse tingene, som vi hadde savnet på NM. Samtidig skjønte alle at hvis det bare skulle være folk her som var enige med hverandre, ville det hele stagnere fort. Så jeg tror det er et sunnhetstegn, tross alt, med de kranglene og konfliktene som har vært de siste par månedene. (Selv om jeg periodevis har vært veldig lei.)
Diskusjoner som denne gir meg følelsen av at FP fremdeles har livets rett, og det gjør meg glad.
Opprinnelig lagt inn av Cille, her.
Men nå har jo ikke jeg tilgang til medlemssalongen, hvor sikkert mange av de enda mer spennende diskusjonene foregår...:fornærmetmedvillfantasi:
Det er ikke spesielt spennende diskusjoner i noen av medlemssalongene, så du trenger ikke være sjalu av den grunn.