Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hjemmelaget pakkekalender - ca pris?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Se resultatene: Hva regnere du med å bruke på pakkekalender til ett barn i år?
0-200 kroner 5 10,87%
200-400 16 34,78%
400-600 8 17,39%
600-800 6 13,04%
800-1000 3 6,52%
Over 1000 kroner 8 17,39%
Deltakere: 46. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-10-14, 22:08   #21
Odelia
Bør lage seg en tittel selv

Odelia sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hjemmelaget pakkekalender - ca pris?

Jeg kan ikke fordra ræl og "unyttige" ting så det prøver jeg å styre unna (med noen få innslag siden ungene er i rælelskerfasen). Dermed blir kalenderne ditto dyrere, men det hjelper i stor grad på at jeg fyller den med ting som de uansett hadde fått, bare at jeg nå sparer det opp gjennom høsten og pakker det inn i stedet. Eksempler på dette er nye truser, fingervanter og -votter, hårpynt, badeskum, tannbørster, tannbørsteglass, sjokoladenisse på lørdagene, Nøtteknekkeren som vi uansett skal se (men det vet ikke de), pom poms (de så de jeg har pyntet med på Lillesøsters rom og ville ha selv også), osv. Kjøper gjerne en større pakke med hårstæsj og deler opp. Eller hårfargegelé til guttene. Nå er de tomme for slike loom bands så der tenkte jeg å kjøpe en stor multipakke som selges på Obs for 149,- og fordele på alle tre kalenderne over flere dager.

Og så syns jeg det er kjekt å lage/kjøpe julepynt som de kan pynte med på rommene sine. Husker jeg fikk det i min kalender, og den pynten er jo helt spesiell den dag i dag. De selger jo DIY-kit hos Panduro med f eks 3-pk engler/nisser og så fordeles det én i hver pakke mens mor har lim og maling på bakrommet.

Og den dagen vi skal bake pepperkaker pakker jeg inn pepperkakeform (men det begynner vel å bli siste året hvor jeg kan gjøre det og det fortsatt er en overraskelse ). Den første dagen pakker jeg gjerne inn de andre kalenderne de har (sjokolade og Lego City/Frozen/Playmobil som det blir i år). Og så er det noen ledige luker til dill og helt unyttige ting.

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:29.