Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Hvor stort er kjøkkenet ditt?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-10-14, 09:16   #19
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor stort er kjøkkenet ditt?

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

Ja, vi bør sikkert tegne opp noe. Jeg syns det er kjempevanskelig med måling og sånt. Men det er vel bare å hoppe i det. Jeg har orginaltegningene fra huset, men det er kanskje ikke nøyaktige nok mål på de?

Det spørs på hvor gammelt huset er. Hvis det er noen år gammelt, så er det garantert ikke nøyaktig nok, men selv på et nytt hus hadde jeg ikke stolt på byggetegningene uten å kontrollmåle grundig. Om ikke annet kan det hende at panel, tykk tapet eller lister gir deg andre mål enn det som er på tegningen.

Hvis du syns det er vanskelig å måle skikkelig (og ja, det må være millimeternøyaktig), så ber du en kjøkkenkonsulent om å gjøre det for deg. Det er mulig du må betale litt for det, men det tjener du fort inn på å slippe å bestille kjøkkenbenken to ganger, som veldig fort blir resultatet om du gjør for dårlig jobb med oppmålingen.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:37.