Sv: "Å komme seg opp av sofaen"
Opprinnelig lagt inn av Divine, her.
Mens jeg liker verken å gjøre ting eller "bruke kroppen". Jeg vil helst sitte og spise, lese, se tv/film, surfe, spille wordfeud, prate.
Jeg ser for øvrig heller ingenting galt med artikkelen. Den fikk meg bare til å tenke på det med å "sitte i sofaen".
Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.
Jeg sitter nok for mye i sofaen, etter kl 20/21 på kvelden. Samtidig så er det da jeg endelig kan tenke på MEG, og da orker jeg ikke enda et krav om måtteburdeskulle ut og feks. trene (i og med at jeg i liten grad liker å trene).
Jeg tror helt seriøst at en del folk hadde hatt et bedre liv om de var litt mer late som meg. Jeg føler lite på tidsklemme og er en ganske ustresset og rolig person. Og B-menneske, hehe.
Divine og Pelle, jeg tror jeg elsker dere!
Jada, jeg vet at det er sunt og fornuftig å trene/bevege seg, men sånne friskusaktige, lett moraliserende "nei, nå må vi ut i frisk luft dere"-folk gjør meg mildt aggressiv.
Og i tråd med det Pelle skriver, og som jeg nevnte tidligere, den tiden etter 20-21 tror jeg er livsnødvendig for at jeg skal bevare vett og forstand nå i småbarnstiden, trene får jeg heller gjøre når ungene blir større og tilbringer mer tid uten oss foreldre. I mellomtiden nøyer jeg meg med en og annen søndagstur med ungene (som jeg må innrømme jeg kun blir med på fordi det er sånt man "bør" gjøre og fordi mannen maser, egentlig ville jeg heller ligge på sofaen).