Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hordene skal ut og fly. Hva må jeg tenke på?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-09-14, 14:35   #38
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hordene skal ut og fly. Hva må jeg tenke på?

For oss går det helt fint å fly i 6-tiden om morgenen. Vi har gjort det flere ganger, og det har gått knirkefritt. Sist ble minsten transport til flyplassen i pysj, og så kledd og stelt etter sikkerhetskontrollen. Jeg tror synet av taxfree-godteri hjalp veldig på den prosessen.

Jeg synes også Schiphol er en fin mellomlandingsflyplass. Og om man er litt trøtt, så høres det ut som de snakker rogalandsk i høyttalerene.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:15.