Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Sommerferie 2015?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-09-14, 10:10   #11
amanas
Bør lage seg en tittel selv

amanas sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
amanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populær
Standard

Sv: Sommerferie 2015?

Ferien er allerede booket, betalt og klar. Jeg liker og planlegge

Jeg og ungene reiser til spania den uken skolen slutter. Da en uke med mine foreldre først og så en uke alene bare jeg og ungene. Mannen blir hjemme siden de har felleferie og det er mest ønskelig at han tar ferei da og i tilegg ønsker han heller og bruke ferien sin på hyttene i Norge en i Spania til neste år.

Når jeg og ungene kommer hjem, sender vi de to største med besteforeldrene på hyttetur og tar med oss minsten og leverere hos det andre settet besteforeldre før vi fortsetter mot gardemoen.
Da tar vi 8 dager i New york ilag med et vennepar, barnefri uke

Så når vi kommer hjem kommer vi til å være rundt på hyttene til familien i Norge. Jeg har to nattevakter inni der (kommer tilbake fra ferie og har to vakter før jeg går på langfri igjen) men håper en sommervikar ønsker å ta de sånn at jeg får noen uker videre ferie etter NY-turen og, tilsammen blir det litt over 7uker ferie Veldig fornøyd med sånn turnusen har havnet neste sommer og mulighetene for skikkelig langfri

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:49.