Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

100 cm bred benkeplate til kjøkken

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-08-14, 13:15   #1
Sol
Skinner

Sol sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Sol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelen
Spørsmål

100 cm bred benkeplate til kjøkken

Jeg oppgraderer kjøkkenet mitt og vil lage kjøkkenøya litt større, så jeg leter etter en 100 cm bred benkeplate. Eller noe deromkring. Sist jeg laget kjøkken, kjøpte jeg en 100 cm bred plate fra IKEA, de hadde det i standardsortementet. Nå klarer jeg ikke finne en sånn plate hos IKEA lenger og er desperat. For oppussingen skjer jo NÅ.

Så spørsmålet er enkelt. Vet du om noen som har benkeplater som er bredere enn standard - egnet til å lage en øy med ekstra bredde over standard underskap - som jeg kan hente ut fra hylla i dag? Helst i tre, typen er ikke viktig da jeg skal leke videre med overflaten.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:04.