Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

Tips til mat og kake i cowboybursdag?

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-05-07, 19:29   #1
Erica
Hekta

Erica sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Tips til mat og kake i cowboybursdag?

Min snart 8-åring skal feire bursdagsfest på lørdag, og har bestemt at det skal være cowboy-fest. Men hva i alle dager skal vi servere?

Det er kl. 12 på formiddagen, så da er det kanskje greit med noe lettere type mat. Hvis noen har noen ideer blir jeg veldig glad.

Også var det kaken da, hun vil gjerne ha en kake ut fra temaet på bursdagen, og har selv foreslått kake formet som cowboyhatt, pistol e.l. Men jeg vet ikke om jeg får til det. Er det noen andre som har bakt noe som jeg kan få se - eller har noen smarte tips/ideer?

Erica er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:34.