Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hvor skal vi på ferie til neste år da?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-08-14, 15:05   #26
Addison
Champagne til alt

Addison sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor skal vi på ferie til neste år da?

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Godt at det er flere som er tidlig ute med planlegging. Jeg har ikke turt å spørre om tips for neste års ferie enda selv om jeg er godt i vei med planlegging.

Vi har nå funnet ut at det blir altfor varmt for oss å være i Sydenland i 2 uker midt i juli (Det var steikvarmt på Mallorca ) så neste år skal vi leie hus i Danmark. Jeg har lyst til å dra en liten snutt innom Nord-Tyskland også men det er ingen herinne som har vært der og har noe tips har jeg funnet ut via litt søk...

Jeg synes det var superfint i Sør-Spania. Det er kaldere vann i havet da men man orker å se mer og gjøre mer siden det ikke er den voldsomme heten.

Vi var i Nord-Tyskland i fjor, fantastiske strender langs Østersjøen! Leide hytte gjennom Novasol. Herlig ferie! Et lite sted 45 minutter fra Kiel, rett sør for grensen til DK. Anbefales!

Vedlagte bilder
Filtype: jpg WP_20130706_001.jpg (249,1 KB, 28 visninger)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:39.