Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

All inclusive - hva tenker du?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-07-14, 14:30   #10
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: All inclusive - hva tenker du?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Jeg klarer ikke helt å se at det er særlig vanskeligere å bestille fly og hotell gjennom Apollo, og finne en av de utallige små restaurantene i gaten til middag, enn å bestille gjennom Ving.

Jeg tror du og jeg er veldig forskjellige mennesketyper. Jeg har et ekstremt stort behov for trygghet, jeg er oppdratt til angst og hadde sterk og hemmende sosialangst allerede før jeg begynte på skolen. Dette har jeg brukt mange tid og mye krefter på å jobbe meg ut av, og jeg tror der jeg er nå er as good as it gets.

Jeg er veldig enig med det Katta sier, at man har prioritert seg selv før veldig mye annet allerede i det man setter seg på et fly, uansett hvor man skal. Og alternativet for meg er absolutt ikke backpacking i Cuba der jeg legger igjen pengene mine hos lokale, alternativet for meg er å bli hjemme slik jeg ble denne sommeren. Selvfølgelig er jeg enig i det Pøbelsara skriver, det går ikke an å være uenig. Samtidig må vi alle sammen velge hvor lavt vi er villige til å legge lista, for i bunn og grunn er det riv ruskende galt at vi sitter her i Norge med svære hus, egen bil til alle voksne i husholdningen, mat i overflod, feriebudsjett på 50-100.000 - det er rett og slett kvalmt. De fleste av oss kunne levd ekstremt mye enklere enn vi gjør, og jeg har inntrykk av at dere som roper høyest om alle grusomhetene med AI er de som har en livsstandard som for meg (alenemammastudent) fremstår som en fjern og totalt uoppnåelig drøm.

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Jeg skjønner deg godt!

Så bra, da kan vi dra sammen på ferie neste sommer!

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:40.