Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Jeg skal til Oslo, hvor bør jeg shoppe?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-06-14, 21:38   #1
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg skal til Oslo, hvor bør jeg shoppe?

Jeg har gått ned fra størrelse 50 til ca 44-46 vet ikke helt.
Og jeg trenger nye klær. Har enda mage(les valker etter KS og løsskinn og mageflæsk) ,rumpe,lår og pupper
Jeg finner ingen ting her på cubus,lindex ,hm osv som jeg liker eller synnes passer, enten er det for vidt i livet og trangt i lårene eller så er det vidt i lår og rumpe og trangt i livet

Jeg liker 50 tallskjoler ,(og alle andre kjoler) men kan jo ikke bare går i det,spes ikke når jeg ikke får brukt de på jobb for der har jeg "uniform" Men kunne godt ha tenkt meg tips om en kjolebutikk som selger sånt

Jeg har brukt mye kjoler ,tunika og skjørt men det er pga at jeg har vært så stor at det har vært vanskelig å finne bukser og gensere som ikke strammer og viser alle valkene

Jeg trenger alt av klær, fra vanlig til litt finere :lost i klesverden :

Og jeg elsker sko, her har vi eurosko,det som var økonomisko og skoringen, hvor shoppe sko ?

Sist redigert av Honda : 10-06-14 kl 21:58.
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:30.