Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hjeeelp, antrekk i bryllup!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-05-14, 19:52   #1
Barbarella
Bør lage seg en tittel selv

Barbarella sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 1
Barbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt likt
Standard

Hjeeelp, antrekk i bryllup!

Jeg er invitert i bryllup om en måned, og dresscoden er pen dress og smoking.
Jeg har fremdeles ikke funnet noe jeg kan ha på meg, og denne uken fikk jeg utført en bukplastikk. Dette gjør at jeg de neste par månedene kommer til å bruke en body som går helt ned til knærne, og alle kjoler jeg har sett på dekker for lite til at den skjules helt. Jeg kan helt sikkert finne noe hvis jeg bruker litt mer tid, men økonomien er litt skral for tiden og det hadde vært veldig greit om jeg kunne brukt noe jeg har fra før.

Jeg er halvt pakistansk, og derfor har jeg en ganske stor samling av (det jeg synes er) veldig pene pakistanske kjoler. Synes dere jeg kan bruke en av dem? Jeg har brukt dem i endel bryllup før, men da har det vært norsk-pakistanere som har giftet seg. Nå er det bare nordmenn i bryllupet, vil det da bli helt feil? Ingen av gjestene i dette bryllupet har sett meg i disse klærne fra før.
Jeg legger ved noen bilder som viser stilen på kjolene jeg har, jeg tenker at jeg i så fall går all-in med tradisjonelle smykker og sminke som på bildene.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:56.