Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

Marikken - på norsk, og annen lite politisk korrekthet

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-05-14, 13:46   #23
celebelen
Dragedytteren
 
celebelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Innlegg: 5.632
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Marikken - på norsk, og annnen lite politisk korrekthet

Trusler om å banke hverandre kom uten hjelp av Lindgren i Villes venninnegjeng. Hva treåringer får seg til å si...

Vi har ikke introdusert Ville for disney-channel og lignende kanaler, selv om vi har en eller to i kanalpakken vår. Det handler ikke om hva som sendes og ikke sendes (selv om jeg sikkert hadde fått fnatt av enkelte serier), men om at hun generelt ser lite på tv og at vi ikke har noe behov for å "utvide tilbudet". Tidligere så hun på dvd i stedet for barne-tv, nå finner hun fram på netflix eller youtube de gangene hun vil (og får) se på film.

__________________
Det jeg mangler i tålmodighet, tar jeg igjen i temperament.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no