Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Funker Godt Levert?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-05-14, 09:21   #10
Ruslebiffen
biffvase

Ruslebiffen sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Funker Godt Levert?

Vi fikk første levering fra Adams matkasse i går (originalpakken, 4 pers). Det ser bra ut, og spesielt artig at de sendte med lyr, noe vi aldri kjøper. Vi er generelt litt lite flinke til å kjøpe hvit fisk siden ingen av ungene er overbegeistret, så det blir bra med variasjon! Også kjekt med lammekjøttdeig (fra Idsøe, stjerne i margen for det), det bruker vi sjelden. Pakken kom imidlertid såpass sent i går at jeg ikke fikk laget middag med den i går, så første test i blir i dag.

Jeg innser imidlertid allerede at 4 personers-pakken er for stor for to voksne og to små. Nå er den ene lille riktignok veldig storspist til tider, men 700 gram lammakjøttdeig blir nok litt heftig til en middag for oss. Og jeg synes også det var litt lite grønnsaker, så jeg supplerer nok med litt fra skapet selv. Jeg tror ikke dette er en ordning vi kommer til å ha fast (jeg liker egentlig best å planlegge selv, men trenger litt inspirasjonspåfyll nå), men en gang i mellom og kanskje bare tre dager i uken tror jeg er passe for oss.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:24.