Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Uønsket ebokkjøp på Amazon - hjelp!

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-04-14, 22:26   #1
Tussilago
Spoon2

Tussilago sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trøndelag
Tussilago er populærTussilago er populærTussilago er populærTussilago er populærTussilago er populær
Standard

Uønsket ebokkjøp på Amazon - hjelp!

Minstejenta på snart 7 år har klart det igjen. Hun elsker å trykke på mobiltelefoner og har restartet min mobiltelefon et par ganger det siste året. Nå har hun selvfølgelig tuklet med min Kindle!

Jeg oppdaget det tilfeldigvis med at jeg fikk en mail fra Amazon om at det ikke var dekning for mitt kjøp... jeg hadde jo ikke kjøpt noe. Men det hadde visst hun! På min Kindle var det lastet ned en bok fra Amazon om "Economic Health" ettellerannet til 784kr. Nå viste deg seg at det ikke var dekning på det kortet som er knyttet til Amazonkontoen (heldigvis) så det er jo ikke trukket noe ennå. Men det ser ikke ut som det er noen angreknapp inne på Amazon som gjør at jeg kan stoppe kjøpet

Er det noen som bruker Amazon mye som kjenner til hvordan jeg kan gjøre det? Eller må jeg la de trekke pengene, og så evt. sende en mail for å få angret kjøpet på et vis? Hadde det vært en bok til 50-100kr, så hadde det ikke gjort så mye, men 784kr for en bok jeg ikke trenger... ikke interessert .

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:58.