Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Green garden Alanya?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-03-14, 13:07   #20
dharma
Lager seg en tittel.

dharma sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Sv: Green garden Alanya?

Opprinnelig lagt inn av Musemus, her.

Mannen hadde snakka med en på jobb som har leilighet i Oba. Han hadde sagt at det var mye bølger der og ikke særlig barnevennlig strand, stemmer det?

Foreldrene mine har også leilighet i Oba, så vi er her mye. Når mannen er med så leier vi bil og da kjører vi ca 20 min til ei strand som heter incekum, den er såpass mye bedre og med barnevennlig enn den i oba at det er verdt det. (Minimalt med turister der også, pluss at vi alltid får plass på første rad)
Plassen er kanskje litt kjedelig, men stranden er helt fantastisk.

Når det ikke er for mye vind, så går obastrendene helt fint, men helt topp barnevennlig synes vi ikke de er nei, men ungene mine har fint klart å bade der ja.

dharma er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:52.