Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Ser knapt på TV, "må" en ha Smart-TV da?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-03-14, 11:42   #17
Svanen
trenger lading

Svanen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Ser knapt på TV, "må" en ha Smart-TV da?

Vi hadde en stund 4 kasse-tver i huset (riktignok to lagret i garasjen). Alle gir meg gamle tver, så jeg har aldri kjøpt selv. Prøvde å gi bort to på finn.no, men ingen kom og hentet, så de endte som el-søppel.

Så ingen behov for å kjøpe ny når vi hadde to som fungerte helt ok. Egentlig er en nok, men ser at det er praktisk å sende tenåringene på loftet for å se film når jeg og samboer ikke gidder å se/høre på.

Både jeg og samboer blir vennskaplig ertet på jobb pga tvene våre. Kompisene hans mente han måtte kjøpe seg ny tv da han fikk seg dame. Helt til han sa at jeg også hadde kasse-tv. Vi bytter ikke ut ting før de ikke funker.

DD, flatskjerm blir det. Får man kjøpt nye kasse-tver egentlig? Skal ikke ha det altså...

Takk for alle innspill. Ser at det ikke er viktig for oss med smart-tv, men kommer vi over et bra tilbud kan det hende det blir det lell.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:19.