Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

Enda en heklehjelptråd. Hvordan få fin overgang til ny omgang

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-02-14, 17:51   #1
Bayone
snur
 
Bayone sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.444
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Enda en heklehjelptråd. Hvordan få fin overgang til ny omgang

Selv om jeg ikke kan å hekle så har jeg så klart tenkt å prøve meg på OL-lue. Jeg greier fint å hekle staver, fastmasker og andre masker samt øking. Men jeg får det ikke fint i overgangen til ny runde. Jeg hekler tre luftmasker og videre med halvstaver og avslutter med kjedemaske i den øverste av de tre luftmaskene, men det ser så rart ut og så forskyver skjøten seg slik at den blir litt på skrå nedover lua. Noen som har en god video som viser hvordan jeg skal gjøre det i overgangen til ny runde? Når jeg er ferdig med økningen så dropper jeg rett og slett de tre luftmaskene i starten på omgangen og bare fortsetter med halvstaver rundt hele tiden men det er i de rundene med økning at jeg skulle hatt en finere skjøt.

__________________
2001 2004
Bayone er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no