Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Hva skal dere ha til middag i dag? Ny!

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-01-14, 17:36   #11
Acino
passe nerd

Acino sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny!

Opprinnelig lagt inn av Acino, her.

Her er tilbehøret valgt av min mor som er på besøk; hun vil gjerne ha "alt" som ikke pappa liker hjemme. Idag er tilbehøret pommes frites og løkringer. Hva vi skal ha til må priser i butikken bestemme, vet bare at det ikke blir pølser, karbonader eller fisk.

Sammenlignet nuggets og den slags med billigste versjon av fersk kyllingfilet og det ble enkelt valg, både når det gjaldt innhold og pris: Kyllingfilet. Krydra den og stekte den raskt i panna før jeg la den i ildfast form. Stekte ferdig i ovnen mens jeg lagde til alt det usunne.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:35.